CMX1100 Rebel

Mindannyiunkban ott bujkál a lázadó.

Nem csak a már megtett út fontos. Hanem a kitűzött cél is. És bárhová is viszi az útja, az új CMX1100 Rebel egyedülálló, utcai stílusban kíséri el oda. Karakteres kéthengeres motorja még többre képes, már az alsó-középső fordulatszám-tartományban is. A kormányt megemeltük és hátrébb helyeztük, közelebb a vezetőhöz, a lábtartók előrébb kerültek, és 10 mm-rel megemeltük az ülésmagasságot, így tágasabb teret biztosító üléspozíciót alakítottunk ki, amely kényelmesebb és biztonságosabb is. A Honda RoadSync új, éles, 5 colos TFT-kijelzőjével pedig csatlakoztathatja az okostelefonját, így akkor is folyamatosan tájékoztódhat a világ dolgairól, ha épp mozgásban van.
X
Hosszú, alacsony és gyönyörű

Hosszú, alacsony és gyönyörű

A CMX1100 Rebel rendkívül vékony.

710 mm-es ülésmagasságának köszönhetően alacsony sebességen is jól irányítható, és a talaj is könnyen elérhető. És minden részlete pontosan a helyén van. Az izmos motor fölött egy 13,6 literes, hegesztési varratok nélkül készülő üzemanyagtartály látható. Az első és a hátsó sárvédők 1 mm vastag acélból készülnek, és öntött alumínium tartószerkezet rögzíti őket. A motorkerékpár-dizájn igazi klasszikusa, a kör alakú fényszóró modern csavarral is kitűnik; négy fényes LED-izzója meghatározza a Rebel-stílust, akárcsak a LED irányjelzők és az átlátszó lencsés hátsó lámpa. A CMX1100 méreteit emellett úgy dolgoztuk ki, hogy motorossal is pontosan ugyanolyan jól nézzen ki, hiszen ez sem elhanyagolható szempont.

Teljesítmény az Ön kezében

Teljesítmény az Ön kezében

És az irányítás hatalma.

A kifinomult elektronikának köszönhetően a gázmarkolat elforgatásával Ön is megtapasztalhatja a hamisítatlan öröm érzését, hiszen tökéletesen kézben tarthatja a CMX1100 Rebel erejét. Az elektronikus gázmarkolat három alapértelmezett vezetési módot kínál (Standard, Sport és Rain), amelyeket a jobb teljesítmény jegyében tovább finomítottunk – ehhez társul a Honda állítható nyomatékszabályozó (HSTC) és a Wheelie Control. Ha pedig szeretné, a felhasználói módban testre szabhatja az értékeket, köztük a teljesítményt és a motorfékezést is. Az opcionális hatfokozatú duplakuplungos sebességváltót (DCT) is továbbfejlesztettük a simább elindulás és megállás, valamint az intuitív, alacsony sebességű fordulóra való reagálás érdekében.

Nyers stílus

Nyers stílus

Az utazásra tervezve.

Az acél főváz már önmagában is mestermunka: a hosszú, alacsony bobber megjelenéshez 35 mm-es csöveket használtunk a nagy teherbírású, 50,8 mm-es átmérőjű lengőkar mellett . De félreértés ne essék, ez a motor arra épült, hogy ne csak csodálják, hanem használják is! Ennek érdekében meghallgattuk azokat, akik a legjobban tudják, hogy milyen az ideális üléspozíció: a Rebel-tulajdonosokat. A kormányrúd 28 mm-rel hátrébb és 12 mm-rel magasabbra került. A lábtartókat 50 mm-rel előrébb helyeztük, az új, kiváló minőségű uretánhabból készült ülés pedig 10 mm-rel vastagabb lett, de az ülésmagasság még így is mindössze 710 mm. Az eredmény? Tágas hely a legkülönfélébb testalkatú motorosoknak, és nyugodtabb vezetés, nagyobb kényelem és irányíthatóság.

CMX1100 Rebel Special Edition
CMX1100T Rebel
Eredeti Honda kiegészítők
Konfigurálja motorkerékpárját: válasszon hozzá kiegészítőcsomagot.