Két újabb taggal, a Forza 350-nel és 750-nel bővül a Honda prémiumkategóriájú robogócsaládja

  • Tovább fejlődik és gyarapodik a sportos, egyben rendkívül kényelmes modelleket felsorakoztató Forza-família
  • Egyértelmű, hogy a 2021-ben érkező Forza 750 a kínálat csúcsa
  • Fürge, sportos, egyszersmind nagy helykínálatú, kényelmes utazómotorként érkezik a Forza 750, mely kezességével, gazdag felszereltségével és elegáns megjelenésével kétségtelenül a robogók prémium osztályához tartozik
  • A Forza 350 nagyobb helykínálatú és teljesítményű, valamint látványosabb felmenőinél, sőt elérhető hozzá a motorozás közbeni telefonhasználatot nagyban megkönnyítő Honda Smartphone Voice Control System is
  • Nem maradt érintetlen a Forza 125 sem – még praktikusabbá vált, miközben az új idomzat eredményeként áramvonalasabb, vonzóbb külsővel folytatja pályafutását
     

Valódi mérföldkőhöz ér 2021-ben a Honda Motor Europe Forza robogócsaládja. Legfontosabb újdonságként megjelenik a zászlóshajóként tündöklő Forza 750, a szintén vadonatúj Forza 350 és a népszerű Forza 125 legfrissebb változata.

Nem véletlenül vívták ki a vevők elismerését a Forza család tagjai, elvégre sportosak, kezesek és két személy kényelmesen utazhat a nyergükben, emellett meggyőző teljesítményük, praktikus kialakításuk, valamint vonzó megjelenésük is hozzájárult sikerükhöz.

Természetesen az új Forza 750 is a fenti tulajdonságok révén válhat igazi közönségkedvenccé. Gyorsulásáról a Honda kifejezetten nyomatékos, 750-es, soros, kéthengeres erőforrása gondoskodik, mégpedig alapáron dupla kuplungos erőátvitellel társítva. Hogy minél könnyebb legyen megzabolázni a motort, az alapfelszereltség része a Honda saját fejlesztésű kipörgésgátlója (HSTC – Honda Selectable Torque Control), csakúgy, mint az elektronikus gázmarkolat és a többféle választható üzemmód. Rendkívül sokoldalú modellről van szó, tudniillik a Forza váza és sportos erőforrása élménnyé teszi a városban megtett kilométereket, ugyanakkor helykínálata, időjárás-védelme és kényelme alapján valódi utazómotornak tekinthető.

Vonzó, stílusos idomzat öleli körbe az acélvázra épülő Forza 750-et, és olyan hasznos felszerelések növelik használati értékét, mint például a teljes LED-világítás, a kulcsnélküli indítás (Honda Smart Key), a 22 literes csomagtartó vagy éppen a beépített USB-töltő. Egyben ez a vállalat első motorkerékpárja, melyhez elérhető a Honda Smartphone Voice Control System – a hasznos szolgáltatás segítségével a vezető menet közben hívásokat és üzeneteket fogadhat, zenét hallgathat vagy akár navigálhat is. Ehhez elő sem kell vennie a mobilját, hiszen hangutasítással vagy a kormány bal oldalán elhelyezett kapcsolóval kezelheti a robogóval párosított készüléket.

Elődjéhez viszonyítva ötven köbcentivel nőtt a hengerűrtartalom, így született meg a 2021-es Forza 350. Vadonatúj eSP+ erőforrása a teljes fordulatszám-tartományban erősebbé, nyomatékosabbá vált, és ebből fakadóan fürgébb, gyorsabb lett a modell. Mivel üzemanyagtartálya 11,5 literes, és mindössze 3,33 litert fogyaszt száz kilométerenként (WMTC szabvány szerint), az elméleti hatótáv meghaladhatja a 340 kilométert. Továbbfejlesztett idomzata révén kecsesebb forma és szerényebb légellenállás jellemzi, arról nem beszélve, hogy 40 mm-rel nagyobb tartományban mozgatható légterelője hatékonyabb időjárás-védelmet nyújt a vezetőnek és utasának.

A 2021-re vadonatúj köntösbe csomagolt Forza 125 még jobban hasonlít a modellcsalád többi tagjára, és azt se feledjük, hogy az alapfelszereltség része lett a Honda saját fejlesztésű kipörgésgátlója (HSTC). Legyen szó a 125-ös vagy 350-es változatról, mindkettőre igaz, hogy elfér a nyereg alatt két bukósisak, beépített USB-töltő teszi egyszerűbbé a telefon és más eszközök használatát, illetve alapáras a kulcsnélküli indítás (Honda Smart Key System).

Mindhárom Forzához számtalan kiegészítő, extra vásárolható, amivel stílusosabbá és praktikusabbá tehetjük a robogót.